Organizacja oraz prowadzenie szkoleń nie są zadaniami łatwymi. Wie o tym dobrze każdy, kto choć raz podjął się takiego wyzwania. W trakcie przygotowań oraz szkoleń niejednokrotnie możemy natknąć się na trudne, problematyczne sytuacje. Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na ich uniknięcie. Przedstawiamy porady, które mogą pomóc zorganizować takie szkolenie, które spełni oczekiwania uczestników.

Wybór odpowiedniego miejsca na konferencję ma ogromny wpływ na wydarzenie. Zależy od tego komfort uczestników, łatwość prowadzenia prezentacji a także to, jak zostaniemy odebrani. Jeśli więc zastanawiasz się gdzie zorganizować konferencję w Szczecinie przedstawiamy Ci najciekawsze propozycje, które spełnią zarówno Twoje oczekiwania, jak i potrzeby uczestników.

Każdy organizator imprez doskonale wie, że konstruktywna informacja zwrotna otrzymana od uczestników wydarzenia ma kluczowe znaczenie. Dzięki niej wiemy, jak zostaliśmy odebrani, co udało się zrobić dobrze, a nad czym warto jeszcze popracować. To cenne wskazówki, które ułatwiają nam pracę nad kolejnymi szkoleniami lub konferencjami. Często jednak nie do końca wiemy, w jaki sposób uzyskać feedback. Tymczasem to wcale nie musi być trudne. Przedstawiamy sprawdzone sposoby, które mogą Ci w tym pomóc.

Szkolenia kosmetyczne z roku na rok stają się coraz popularniejsze. Nie ma w tym nic dziwnego – dla wielu pań są szansą na zdobycie nowych, cennych umiejętności, dzięki którym mogą one lepiej wykonywać swoją pracę. Aby jednak szkolenie tego typu spełniło oczekiwania uczestniczek, powinno być zorganizowane w odpowiednim miejscu, które będzie do tego przystosowane. Podpowiadamy, w jaki sposób zorganizować szkolenie kosmetyczne, by było ono udane.

Szkolenia to doskonały sposób na poprawę kwalifikacji pracowników, wlanie w nich nowych sił czy też pobudzenie kreatywności. Osiągnięcie takich efektów jest jednak możliwe tylko w jednej sytuacji – gdy sam kurs będzie przeprowadzony w odpowiedni sposób. Kluczem do sukcesu jest tu oczywiście postać samego szkoleniowca – po czym poznać tego naprawdę dobrego?

Nie da się ukryć, że obecnie w Polsce i na świecie szkolenia stały się codziennością. Coraz więcej firm czy instytucji zdaje sobie sprawę, że wydarzenia tego typu potrafią bardzo pozytywnie wpłynąć na wiele aspektów działalności. Jednak jak zorganizować naprawdę dobre szkolenie? W tym tekście krok po kroku podpowiadamy, jak to zrobić.

Jakim cudem w gąszczu ofert szkoleń, coachingów i doradców wyróżnić się i sprawić, by klienci kierowali się właśnie do nas ze swoją uwagą i pieniędzmi? Narosło wokół tego kilka mitów, które doprowadziły do wielu patologii sprawiających, że zaufanie do tego typu zawodu zaczyna zmierzać w kierunku poziomu zaufania do bankierów. Poświęciłem sporo czasu na analizę tejże sytuacji i mam dwie kluczowe obserwacje.

W ostatnich latach content marketing cieszy się coraz większym zainteresowaniem firm. Mówią o nim wszyscy i coraz częściej staje się on elementem strategii promocyjnej przedsiębiorstw. Jednak praktyka często pokazuje, że mimo znajomości terminu sama świadomość tego, o co chodzi w content marketingu, jest dość mała. Czym tak naprawdę jest ten nowy trend i dlaczego cieszy się tak wielkim zainteresowaniem?

Szkolenia przez lata kojarzyły się z długimi, monotonnymi spotkaniami, które należy po prostu odsiedzieć i zapomnieć. Czy słusznie? Takie wydarzenia powinny przecież dostarczać informacji, uczyć konkretnych umiejętności oraz angażować uczestników. Niestety, często zdarza się tak, że rzeczywistość nie przystaje do oczekiwań – podobnie jest ze szkoleniami, którym nierzadko brak ciekawych rozwiązań. Jak urozmaicić szkolenie, by spotkało się ono z zainteresowaniem i aprobatą uczestników?

Aktywizacja i kreatywność, burze mózgów i gry dydaktyczne… Czyli jak sprawić, by uczestnicy szkolenia nie spali, a… czegoś się nauczyli.