Organizacja szkoleń i konferencji to zajęcie, które daje wiele satysfakcji. Każdy z nas chce jednak zarabiać realne pieniądze. Dlatego też w pewnym momencie zastanawiamy się nad sprzedażą swoich usług. Niestety, nie zawsze wygląda to tak, jakbyśmy tego chcieli. Klient rezygnuje, każe nam czekać w nieskończoność lub proponuje wynagrodzenie, którego nie jesteśmy w stanie zaakceptować. Co możemy zrobić w takiej sytuacji?

Praca event managera to ciągły pośpiech i gonitwa z czasem, zleceniodawcami i podwykonawcami. Mimo natłoku obowiązków od organizatorów wymaga się także maksymalnej kreatywności i podążania za nowymi trendami. Dlatego też warto regularnie zaglądać na różne specjalistyczne strony internetowe, które pomogą nam w tworzeniu coraz to nowych rozwiązań. Oto sześć bardzo ciekawych propozycji!

Promocja eventów, takich jak konferencje czy szkolenia nie jest sprawą prostą. Dlatego wielu osobom wydaje się, że wszystkie problemy z tym związane da się rozwiązać poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych. Jednak, wbrew pozorom, korzystanie z nich nie jest wcale takie proste. Radzimy więc, co robić, by skutecznie promować swój event w internecie!

Branża eventowa w Polsce rozwija się w błyskawicznym tempie, a wraz z nią rośnie popyt na usługi związane z organizowaniem różnego rodzaju wydarzeń. Rosną też wymagania event managerów, którzy kierując się najmodniejszymi na rynku trendami, stawiają na coraz to bardziej oryginalne rozwiązania

O eventowcach zwykło się mówić, że to ludzie zajmujący się wszystkim. Mają dużo obowiązków na głowie, muszą posiadać wiele różnorodnych kompetencji, zarówno miękkich, jak i twardych, w dodatku pracują dla klientów z różnych branż, w związku z czym muszą umieć zrozumieć i odpowiedzieć na ich potrzeby. W zawodzie event managera liczy się przede wszystkim intuicja i swego rodzaju zmysł, dzięki którym można zaplanować wszystkie, najdrobniejsze nawet elementy wydarzenia. Jak zostać doskonałym event managerem?

Event marketing w Polsce rozwija się dynamicznie. Wszystko za sprawą ogromnych przemian, jakie dokonały się w naszym kraju w ostatnich latach. Nadeszła era wciąż rosnącej konkurencji we wszystkich branżach, a wraz z nią nowe pomysły i sposoby na coraz efektywniejsze zarządzanie marketingowe. Prawdziwym wyzwaniem okazała się umiejętność odpowiadania na stale rosnące wymagania konsumentów oraz nieustannie zmieniającą się sytuację rynkową. Przed tym wyzwaniem musiał jednak stanąć każdy, kto chciał utrzymać lub umocnić swoją pozycję w branży. Ogromne możliwości zaczęto widzieć w event marketingu – jako nowoczesnym i zarazem skutecznym narzędziu komunikacji marketingowej.

Organizacja eventu to bardzo duże wyzwanie dla każdej agencji, przede wszystkim z uwagi na duży nakład pracy, czasochłonność projektu oraz indywidualny charakter każdego z podejmowanych przedsięwzięć. Osoba, która jest odpowiedzialna za strategię tego rodzaju działań, powinna wyróżniać się pomysłowością, skrupulatnością, odpowiedzialnością, szybkością oraz umiejętnością podejmowania decyzji. Praca event managera to przede wszystkim dbałość o detale – nawet te najmniejsze. Jak zorganizować czas przed ważnym eventem? Na jakie aspekty zwracać szczególną uwagę?

Każdy z nas chciałby mieć jak najwięcej za jak najmniej. Zasada ta obowiązuje też na rynku eventowym, na którym z roku na rok jest coraz więcej pieniędzy, jeszcze szybciej rosną jednak oczekiwania klientów względem organizatorów. Wymusza to oczywiście wprowadzanie odpowiednich oszczędności i rozsądne gospodarowanie posiadanymi środkami. Co najlepiej zrobić, by ograniczyć koszty? Podpowiadamy!

W ostatnich latach content marketing cieszy się coraz większym zainteresowaniem firm. Mówią o nim wszyscy i coraz częściej staje się on elementem strategii promocyjnej przedsiębiorstw. Jednak praktyka często pokazuje, że mimo znajomości terminu sama świadomość tego, o co chodzi w content marketingu, jest dość mała. Czym tak naprawdę jest ten nowy trend i dlaczego cieszy się tak wielkim zainteresowaniem?

Ciągły rozwój branży eventowej wymusza poszukiwanie coraz to lepszych i nowszych rozwiązań. Niestety nie jest to wcale takie proste, zwłaszcza w warunkach ograniczonych budżetów. Mimo to, na pewno warto zdawać sobie sprawę z trendów istniejących na świecie, by korzystać z nich jako inspiracji dla własnych działań. Jakie mody panują w tej chwili w branży eventowej? Podpowiadamy!