Jakie korzyści przyniesie Ci organizacja konferencji? Czy konferencje są tylko dla największych graczy? Jak skorzystać z nich długofalowo? Sprawdź!

Organizując konferencję, szkolenie czy inny event tego typu często borykamy się z problemem, czy i jak zorganizować uczestnikom wieczór. Czy najlepszy będzie bankiet, spotkanie w pubie czy dobrej restauracji? Na wszystkie pytania dotyczące wieczornych spotkań dla uczestników eventów odpowiemy w tym tekście!

Nowoczesny marketing to ciągły wyścig w poszukiwaniu nowych pomysłów i sposobów na skuteczne dotarcie do odbiorcy. W walce tej liczy się oczywiście innowacyjność, ale często równie ważna jest zasobność portfela promowanego podmiotu. Nie znaczy to jednak, że mniejsi gracze nie mogą korzystać z pomysłów światowych liderów – zawsze bowiem ostatecznie wszystko zależy od realizacji!

Mimo że liczba organizowanych konferencji z roku na rok wzrasta, to w dalszym ciągu wiele osób nie docenia ich znaczenia. Co więcej, nierzadko zdarzają się nawet twierdzenia, że udział w tego typu wydarzeniach jest kompletnie niepotrzebnym wydatkiem i stratą czasu. A jak jest naprawdę? Poniżej przedstawiamy 9 powodów, które powinny przekonać Cię, że warto uczestniczyć w konferencjach.

Dużo mówi się teraz na temat dynamicznie rosnącej roli silnej marki osobistej w czasach, w których żyjemy. Spójrzmy prawdzie w oczy - o ile nie jesteś geniuszem, który zmienia świat jak np. Elon Musk, to oferujesz produkt/usługi bardzo zbliżone do tego, co serwuje 47 innych dostawców w pobliżu.

O co chodzi w crowdsourcingu? Krótko mówiąc o zdobywanie i wykorzystywanie wiedzy tłumu. A jak to się ma do organizowania konferencji?