Ta strona korzysta z plików cookies

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.

Aby uzyskać więcej informacji kliknij tutaj.

+48 (61) 639 75 00 kontakt@salerezerwacje.pl
+48 (61) 639 75 50 m.kontakt@salerezerwacje.pl

Promocja eventu na Snapchacie – zobacz, jak to zrobić!

światło, kolor, dłonie trzymające smartfona

Promocja eventu na Snapchacie – zobacz, jak to zrobić!

Każdy organizator eventów wie doskonale, jak ogromne znaczenie ma skuteczna promocja wydarzenia. To od niej w głównej mierze zależy zainteresowanie uczestników. W poszukiwaniu skutecznych sposobów dotarcia do potencjalnie zainteresowanych osób często sięgamy po portale społecznościowe takie jak Facebook czy Twitter. Warto jednak nie ograniczać się wyłącznie do nich. Wśród wielu aplikacji społecznościowych, które mogą służyć nam w działaniach promocyjnych największą popularnością cieszy się Snapchat. Czy jednak nadaje się on do promowania eventu? Okazuje się, że tak. Sprawdźmy więc, jak można go wykorzystać.

Czym jest Snapchat?

Zanim zaczniemy zastanawiać się w jaki sposób można wykorzystać Snapchat w promowaniu eventów, warto przybliżyć, czym jest ta aplikacja. Mówiąc najprościej, jest to kolejne medium społecznościowe, które umożliwia przesyłanie pomiędzy użytkownikami zdjęć i krótkich filmów wideo (TUTAJ przeczytasz o tym, dlaczego powinieneś wykorzystać video do promocji swojego eventu). Co więcej, treści udostępniane przez użytkowników znikają po pewnym czasie. To aplikacja, która posiada niewiele funkcjonalności, jednakże paradoksalnie to właśnie stanowi o jej sile. Nic więc dziwnego, że obecnie korzysta z niej ponad 100 milionów osób na całym świecie.

Snapchat – nie tylko dla nastolatków

Wiele osób sądzi, że Snapchat to aplikacja, z której korzystają głównie nastolatki i nie ma sensu wykorzystywanie jej w promowaniu eventu. To nie do końca prawda. Użytkownikami Snapchata są bowiem również młodzi ludzie w wieku od 20 do 35 lat, a więc osoby, które są zainteresowane uczestnictwem w szkoleniach, konferencjach oraz eventach branżowych. Z powodzeniem możesz więc prowadzić akcje promocyjne na Snapchacie.

Bądź aktywny

Jeśli zależy Ci na tym, by promocja eventu na Snapchacie była skuteczna, musisz zacząć ją odpowiednio wcześniej, czyli co najmniej na kilka miesięcy przed planowaną datą wydarzenia. Pozwoli Ci to zgromadzić odpowiednio dużą liczbę obserwujących. Nie ograniczaj się wyłącznie do mówienia o samym wydarzeniu: ciekawostki związane z branżą, którą się zajmujesz, relacje z innych wydarzeń organizowanych przez Ciebie – to wszystko pomoże Ci w zbudowaniu wizerunku profesjonalisty.

Różnorodne materiały i relacje z przygotowań konferencji

Snapchat to aplikacja, w której na przyciągnięcie uwagi masz zaledwie chwilę. Zadbaj więc o to, by publikować różnorodne materiały dotyczące Twojego wydarzenia. Tu nie ma miejsca na tekst – o wiele lepiej wykorzystać zdjęcia i wideo. Szczególnie warto zadbać o transmisję na żywo – z przygotowań, z rozmów z prelegentami, z opracowywania programu. Całość pokazuje w ciekawy i niebanalny sposób, że wydarzenie, które przygotowujesz, warte jest uwagi. Nakręcając materiały wideo dbaj o swobodny ton komunikacji, unikaj również zbędnego patosu. Musisz bowiem pamiętać, że docierasz szczególnie do osób młodych. Dopasuj więc język komunikacji.

Jak widać, wykorzystanie Snapchata w promocji swojego eventu może mieć pozytywny wpływ na zainteresowanie jakim będzie cieszyć się Twoje wydarzenie. Szczególnie gdy docelową grupę, do której kierujesz swoją ofertę, stanowią młodzi ludzie chętnie korzystający z pojawiających się nowinek technologicznych. Dzięki promocji eventu na Snapchacie pokażesz się jako postępowy i otwarty organizator, którego propozycje warto rozważyć.

 

Chcesz wiedzieć, jak jeszcze możesz wypromować swój event? Zobacz, jak to zrobić z wykorzystaniem content marketingu.

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Biuro obsługi klienta


Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600.

Skontaktuj się z nami:
Tel: +48 (61) 639 75 00
E-mail: kontakt@salerezerwacje.pl


Klaudia Jarmużyk

E-mail: klaudia.jarmuzyk@salerezerwacje.pl

Magda Żyża

E-mail: magda.zyza@salerezerwacje.pl

Małgorzata Nawrocka

E-mail: malgorzata.nawrocka@salerezerwacje.pl

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji