Ta strona korzysta z plików cookies

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.

Aby uzyskać więcej informacji kliknij tutaj.

+48 (61) 639 75 00 kontakt@salerezerwacje.pl
+48 (61) 639 75 50 m.kontakt@salerezerwacje.pl

FAQ

O co najczęściej pytacie

Wynajem sali przez portal salerezerwacje.pl jest szybki i łatwy. Jeżeli masz jakieś wątpliwości to poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie ma wśród nich wyjaśnienia kwestii, która Cię interesuje, zachęcamy do kontaktu z nami pod adresem: kontakt@salerezerwacje.pl lub telefonicznie: (61) 639 75 00

Zawsze odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

JAK DZIAŁAMY

W jaki sposób mogę zamówić salę?

Wybierz miasto, określ daty i godziny, wyfiltruj wyniki, żeby znaleźć tą salę, której szukasz i przejdź do zamówienia.
W międzyczasie możesz jeszcze porównywać, wczytywać się w szczegółowe opisy sali i budynków oraz przeglądać zdjęcia, zmieniać parametry wyszukiwania i kontaktować się z nami jeśli masz pytania smile Po złożeniu zamówienia i potwierdzeniu dostępności danej sali przyjdzie do Ciebie mail z potwierdzeniem zamówienia.Na każdym etapie poszukiwania sal jesteśmy gotowi Ci pomóc. W celu znalezienia sali dostosowanej do Twoich potrzeb, należy wybrać miasto na stronie głównej serwisu i przejść do wyszukiwania sal w danym mieście. Serwis pozwala na uszczegółowienie wyników wyszukiwania poprzez określenie daty oraz licznych parametrów, takich jak np.: rodzaj i wielkość sali, cena, wyposażenie, udogodnienia sali, układ krzeseł i wiele innych.Po znalezieniu odpowiedniej sali, a przed zamówieniem, możesz zapoznać się z jej specyfiką przez wejście w jej szczegółowy opis. Znajdują się tam m.in. opis szczegółowy sali, budynku w którym się znajduje, ceny sali w zależności od długości trwania najmu (pamiętaj! im dłużej wynajmujesz tym taniej), możliwy układ krzeseł oraz dodatkowe wyposażenie do wyboru. Można również zaznaczyć warianty dotyczące wyboru cateringu i usług dodatkowych.

Jeśli mają Państwo na tym etapie jeszcze jakieś dodatkowe pytania, to prosimy o telefoniczny kontakt do nas lub poprzez formularz ZADAJ PYTANIE. Potem jest bardzo prosto. Po kliknięciu w ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE zostanie wysłany do Ciebie, na wskazany w formularzu zamówienia adres e-mail, link do potwierdzenia zamówienia - wystarczy go kliknąć. Proszę pamiętaj, że link jest ważny tylko 24h, a po tym czasie zamówienie będzie nieaktualne.

Miasto, w którym organizuję szkolenie, nie widnieje w systemie. Czy mimo to możecie mi pomóc?

Oczywiście! Jeżeli jesteś zainteresowany wynajęciem sali w mieście, którego nie ma jeszcze na naszej liście, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym serwisem. Opiekun klienta pomoże Ci znaleźć odpowiednią salę.

Kto pomoże mi w znalezieniu i wynajęciu odpowiedniej sali?

Sale oraz wszelkie usługi dodatkowe można zamówić zarówno przez portal - wskazując parametry wynajmu i formularze zamówienia, jak i przez kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym pracownikiem.

Niezależnie od tego w jaki sposób sala i usługi dodatkowe zostały zarezerwowane, zawsze zapewniamy pełne wsparcie naszego opiekuna klienta.

W jaki sposób mogę zamówić wyposażenie sali, nawet to nie ujęte w formularzu?

W naszej ofercie posiadamy szeroki wybór wyposażenia i usług dodatkowych. Dysponujemy pełnym wyposażeniem sal np. tablice, rzutniki, multimedia. Jeżeli potrzebne jest inne wyposażenie, to większość zawarta jest również w formularzu zgłoszeniowym dostępnym przy każdej sali. Wystarczy zaznaczyć odpowiedni checkbox.

Jeżeli w standardzie nie ma wymaganego wyposażenia na sali lub na dodatkowej liście, to dopisz je zaznaczając „Inne”, a my je dostarczymy.

Dodatkowo jako nasz Klient otrzymujesz od nas także wszelką pomoc w zorganizowaniu cateringu, jak również tłumaczy, hostess i innych niezbędnych dla Ciebie elementów.

Opiekun klienta skontaktuje się z Tobą niezwłocznie po złożeniu zamówienia w celu ustalenia wszystkich szczegółów.

Ty również możesz skontaktować się z naszym pracownikiem mailowo lub telefonicznie i powiedzieć nam co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.

Czy mogę zamówić catering ?

Oczywiście! Naszym klientom oferujemy pełną obsługę i wsparcie we wszystkich obszarach niezbędnych do kompleksowego przeprowadzenia spotkania, szkolenia czy konferencji. Jeżeli wraz z wynajmem niezbędny jest catering dla uczestników, również możemy to przygotować i skoordynować. Oferujemy bardzo szeroki zakres usług cateringowych od przerwy kawowej po całodzienny serwis wraz z lunchem i przekąskami.

W trakcie dokonywania zamówienia sali prosimy tylko o zaznaczenie chęci takiego serwisu, a my skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia niezbędnych szczegółów.

Zamówienie cateringu możesz do nas zgłosić również po dokonaniu rezerwacji w dowolnym momencie. Pamiętaj tylko proszę, aby zrobić to z odpowiednim wyprzedzeniem, abyśmy mieli czas na jego przygotowanie i skoordynowanie dostawy.

Nasz pracownik pomoże w doborze menu, określeniu czasu podania i oszacowania ilości, tak aby wszyscy uczestnicy byli zadowoleni.

Jeżeli wśród uczestników są osoby wymagające indywidualnych zestawów żywieniowych (np. wegańskie, bezglutenowe), bardzo prosimy zgłoś nam to. Uwzględnimy to w zamówieniu a osoby te otrzymają osobne zestawy dopasowane do wymagań.

Czy mogę przedłużyć czas najmu sali?

Jeżeli wiesz jeszcze przed wynajmem, że potrzebujesz więcej czasu niż zadeklarowałeś wstępnie w zamówieniu, to prosimy o niezwłoczne poinformowanie opiekuna klienta, aby sprawdzić dostępności i uzgodnić formalności.

W momencie przekroczenia czasu użytkowania sali lub dodatkowego wyposażenia, cena najmu zostanie automatycznie przeliczna na końcowej fakturze za najem.

Czy mogę wynająć sale w niestandardowych godzinach?

Oczywiście, że tak. Większość naszych sal dostępna jest w godzinach od 6 rano do 22 wieczorem. Jednakże jeżeli potrzebujesz sali w innych godzinach, w takim przypadku prosimy o kontakt z opiekunem klienta w celu uzgodnienia dokładnego czasu i terminu wynajmu.

Czy muszę się rejestrować aby zamówić sale?

Rejestracja w serwisie nie jest obowiązkowa, a ze wszystkich funkcji umożliwiających wynajem sali wraz z usługami dodatkowymi i cateringiem, można korzystać bez ograniczeń. Jednakże jako zarejestrowany użytkownik masz więcej możliwości.

Co mi daje rejestracja?

Rejestracja gwarantuje dostęp do dodatkowych funkcjonalności, które przy częstym korzystaniu z serwisu sprawiają, że jest on bardziej przyjazny, a wynajem sal staje się jeszcze łatwiejszy.

Dzięki rejestracji zyskasz m.in.:

- szybki dostęp do Twoich aktualnych i przeszłych zamówienia w jednym miejscu

- zarządzanie swoimi salami zaznaczonymi jako ulubione i szybki dostęp do nich

- możliwość szybkiego aktualizowania swoich danych firmowych i kontaktowych

- wgląd do kopii wystawionych faktur i rozliczeń transakcji

- możliwość szybkiej zmiany hasła

  • Twoje dane gdzie znajdziesz dane kontaktowe podane przy rejestracji

  • Ulubione, w której przechowywane są zaznaczone przez Ciebie sale, nie trzeba ich więc szukać ponownie.

  • historia wynajmowanych sal oraz zamawianych usług dodatkowych.

  • FINANSE - kopie wystawionych faktur i rozliczeń każdej transakcji.

  • Zmiana hasła ….

W jaki sposób mogę zapłacić za wynajętą salę?

Płatności należy dokonać na podstawie faktury proforma wysłanej w mailu, w terminie wskazanym na dokumencie. W tytule płatności prosimy o umieszczenie numeru faktury.

Czy mogę skorzystać z płatności online? Jeżeli tak, to z jakich?

Obecnie serwis nie oferuje tego typu usługi, choć w przyszłości jest ona planowana.

Jak można się z Wami skontaktować?

Zachęcamy naszych użytkowników do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Opiekun klienta zapewni Ci wszelką pomoc. Wszystkie namiary na nas znajdziesz w dziale Kontakt na stronie głównej serwisu.

WSPÓŁPRACA Z PORTALEM 

Posiadam kilka sal na wynajem. Co mogę zrobić, aby wynajmować je za pośrednictwem serwisu?

Jeżeli posiadasz własne sale do wynajmu, zachęcamy do kontaktu z nami w formie mailowej, telefonicznej lub poprzez formularz w dziale Współpraca. Nasz pracownik przedstawi wszystkie zasady i formy stałej współpracy z serwisem. Jesteśmy jak najbardziej otwarci na poszerzanie bazy lokalowej. Po podpisaniu umowy i ustaleniu szczegółów współpracy Twoje sale zostaną udostępnione na naszym portalu. Zapraszamy do współpracy.

Jeżeli posiadasz własne sale do wynajmu to koniecznie:

  1. Skontaktuj się z nami: telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz.

  2. Zaprezentuj nam swoje sale.

  3. Podpiszemy umowę

  4. Rozpoczynamy współpracę.

Dodanie sal do naszego serwisu jest BEZPŁATNE J Rozliczamy się za efekty, czyli za konkretnie zrealizowane najmy.

Jestem podwykonawcą - czy możemy nawiązać współpracę ?

Jeżeli wykonujesz usługi powiązane z najmem, takie jak catering, transport, posiadasz sprzęt, który może być niezbędny naszym klientom i chciałbyś nawiązać z nami współpracę, napisz do nas na Kontakt, a my się do Ciebie odezwiemy i uzgodnimy zasady współpracy.

Pamiętaj, że weryfikujemy każdego nowego podwykonawcę i zależy nam na najwyższej jakości świadczonych usług.

ADMINISTROWANIE/UŻYTKOWNIK 

W jaki sposób mogę zmienić hasło?

W celu zmiany hasła w serwisie, zaloguj się na swój PROFIL UŻYTKOWNIKA i wejdź w zakładkę ZAMIANA HASŁA. W formularzu należy wpisać stare oraz 2 razy nowe hasło oraz kliknąć ZMIEŃ HASŁO. Od tego momentu hasło jest już zmienione a na maila wysłana zostanie dodatkowo informacja o zmianie Twojego hasła.

Zapomniałem hasło do serwisu – co zrobić?

Trzeba kliknąć w ZALOGUJ SIĘ w prawym górnym narożniku ekranu strony głównej. Następnie po kliknięciu w ZAPOMNIAŁEM HASŁA pokaże się okno z polem do wpisania adresu e-mail, na który zostanie wysłane nowe hasło.

Jak długo przechowywana jest historia poprzednio wynajętych sal w zakładce <Ulubione>?

Nie ma ograniczeń czasowych. Zamówienia historyczne pozostaną do Twojej dyspozycji i wglądu przez cały czas korzystania z serwisu. Jednakże warunkiem skorzystania z takiej opcji jest rejestracja jako użytkownik.

Czy moje dane są bezpieczne?

Dokładamy wszelkich starań aby Państwa dane były bezpieczne. W tym celu uruchomiliśmy na naszej stronie protokół https, który szyfruje połączenie i wszystkie dane wprowadzane przez naszych klientów na stronie Salerezerwacje.pl.

REKLAMACJE

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz złożyć w formie:

  • Pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej

  • Faksu

  • Poczty tradycyjnej

  • Osobiście

Co powinna zawierać reklamacja?

Reklamacja powinna zawierać:

  • Nazwę firmy składającej reklamacje

  • Imię i nazwisko osoby składającej reklamację

  • Email osoby kontaktowej w sprawie reklamacji

  • Telefon osoby kontaktowej w sprawie reklamacji

  • Datę zamówienia usługi której dotyczy reklamacja

  • Numer zamówienia usługi której dotyczy reklamacja

  • Opis reklamacji

Ile mam czasu na złożenie reklamacji?

Reklamację możesz zgłosić w terminie 7 dni od daty zakończenia najmu. Reklamacje złożone po upływie tego terminu pozostaną bez rozpoznania, o czym zespół SaleRezerwacje powiadomi składającego reklamację.

Jak długo czekam na rozpatrzenie reklamacji?

Zespół SaleRezerwacje udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 48 godzin od chwili jej wpłynięcia.

Za datę wpłynięcia reklamacji uważa się datę otrzymania pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu, poczty tradycyjnej lub datę jej osobistego zgłoszenia.

W jakiej formie udzielana jest odpowiedź na reklamację?

Zespół SaleRezerwacje udziela odpowiedzi na reklamację w pisma elektronicznego lub na życzenie klienta na papierze, wówczas odpowiedź wysyłana jest za pomocą poczty tradycyjnej na wskazany przez klienta adres.

 

Jeżlei nie udało Ci się odnaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z nami pod adresem: kontakt@salerezerwacje.pl lub telefonicznie: (61) 639 75 00 lub po godzinach pracy pod numerami 660 506 832, 668 908 229

 

Pozdrawiamy

Zespół salerezerwacje.pl

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Biuro obsługi klienta


Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600.

Skontaktuj się z nami:
Tel: +48 (61) 639 75 00
E-mail: kontakt@salerezerwacje.pl


Klaudia Jarmużyk

E-mail: klaudia.jarmuzyk@salerezerwacje.pl

Magda Żyża

E-mail: magda.zyza@salerezerwacje.pl

Małgorzata Nawrocka

E-mail: malgorzata.nawrocka@salerezerwacje.pl

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji