Wynajem sali przez portal salerezerwacje.pl jest szybki i łatwy. Na wypadek jakichkolwiek wątpliwości zespół wspierający pracę serwisu przygotował odpowiedzi na szereg najczęściej zadawanych pytań.
W przypadku zapytań wychodzących poza przedstawiony zakres tematyczny należy skontaktować się z działem obsługi klienta – telefonicznie pod numerem (61) 639 75 00 lub mailowo: kontakt@salerezerwacje.pl.

Jak działamy

W wyszukiwarce zlokalizowanej na stronie głównej serwisu należy wybrać miasto oraz rodzaj spotkania. Po kliknięciu lupy system przenosi użytkownika na podstronę, na której widnieje preferowany rodzaj sal w zadysponowanej lokalizacji. Następnie należy zaznaczyć datę i zakres czasowy potencjalnego wynajmu. Aby dookreślić swoje wymagania, klient może skorzystać z rozbudowanych filtrów (w postaci: rodzaju i wielkości sal, układu krzeseł, cen najmu itp.). Po odnalezieniu sali spełniającej wszystkie wymagania można złożyć zamówienie na wybrany obiekt. Jeśli będzie dostępny, na adres mailowy użytkownika zostanie wysyłany mail z potwierdzeniem przyjęcia dyspozycji. W wiadomości znajdować się będzie link, ważny tylko 24 godziny. Po tym czasie zamówienie przestanie być aktualne.

W takim przypadku należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo z serwisem salerezerwacje.pl. Opiekun klienta pomoże znaleźć odpowiednią salę.

Sale oraz wszelkie usługi dodatkowe można zamówić zarówno przez portal, wskazując parametry wynajmu i potwierdzając formularz zamówienia, jak i za pośrednictwem kontaktu mailowego lub telefonicznego z pracownikiem portalu.

Jeżeli potrzebne wyposażenie sali wykracza poza zakres proponowanego sprzętu, w ramach usług dodatkowych należy zaznaczyć inny sprzęt. Po złożeniu zamówienia opiekun klienta kontaktuje się w celu ustalenia niezbędnych szczegółów. Zapotrzebowanie na specyficzny sprzęt można też zgłosić drogą telefoniczną lub mailową.

W ramach opieki nad realizacją spotkań serwis salerezerwacje.pl oferuje wsparcie gastronomiczne w postaci organizacji i koordynacji cateringu. W trakcie dokonywania rezerwacji należy zaznaczyć zapotrzebowanie na tę usługę. Po złożeniu zlecenia pracownik portalu kontaktuje się w celu ustalenia niezbędnych szczegółów.

Zapotrzebowania na catering można zgłosić także po dokonaniu rezerwacji, lecz nie później niż 4 dni przed planowanym szkoleniem, aby usługa została zrealizowana. Szczegóły oferty gastronomicznej znajdują się tutaj (link do podstrony).

Jeśli klient dokonał już rezerwacji, lecz zapotrzebowanie na czas użytkowania sali zwiększyło się, należy niezwłocznie poinformować pracownika działu obsługi klienta. W czasie rozmowy zostanie zweryfikowana dostępność obiektu i uzgodnione formalności.

W przypadku przekroczenia czasu użytkowania sali cena wydłużonego najmu zostanie automatycznie uwzględniona na końcowej fakturze do zapłaty.

Większość sal wynajmowanych przez portal salerezerwacje.pl dostępnych jest w godzinach od 6 do 22. W przypadku zapotrzebowania na inny przedział czasowy należy skontaktować się z opiekunem klienta i uzgodnić dokładny termin oraz czas najmu.

Rejestracja w serwisie nie jest konieczna, by móc wynająć salę oraz zamówić usługi dodatkowe. Jednak zarejestrowany użytkownik posiada więcej możliwości.

Gwarantuje dostęp do dodatkowych funkcjonalności, które przy częstym korzystaniu z serwisu sprawiają, że jest jeszcze bardziej przystępny w obsłudze.

Dzięki rejestracji klient zyskuje:

- szybki dostęp do aktualnych i przyszłych zamówień w jednym miejscu

- możliwość zarządzania i szybki dostęp do sal oznaczonych jako ulubione

- możliwość szybkiego aktualizowania danych firmowych i kontaktowych

- możliwość szybkiej zmiany hasła

Płatności należy dokonać na podstawie faktury pro forma wysłanej drogą mailową i w terminie wskazanym w dokumencie. W tytule płatności należy umieścić numer faktury.

Użytkownicy mogą skontaktować się z działem obsługi klienta drogą mailową lub telefoniczną. Dane kontaktowe dostępne są na stronie głównej serwisu w dziale Kontakt

Współpraca z portalem

W celu nawiązania współpracy należy skontaktować się drogą mailową, telefoniczną lub za pomocą formularza w dziale Współpraca. Pracownik portalu przedstawi wszystkie zasady i formy stałej kooperacji z serwisem. Po ustaleniu jej szczegółów i podpisaniu umowy sale są bezpłatnie udostępniane na stronie salerezerwacje.pl. Za podstawę rozliczenia uchodzą zrealizowane transakcje najmu.

Oferent poza salami do wynajmu powinien mieć możliwość zapewnienia usług powiązanych z najmem, np. w postaci cateringu czy transportu, a także posiadać niezbędny sprzęt spełniający standardy serwisu. W celu nawiązania współpracy podwykonawca może skontaktować się z portalem drogą mailową, telefoniczną lub przez formularz kontaktowy.

Administrowanie/użytkowanie

Aby zmienić hasło w serwisie, należy zalogować się na profil użytkownika i wejść w zakładkę zamiana hasła. W formularzu należy wpisać stare, a następnie dwukrotnie nowe hasło, po czym kliknąć przycisk zmień hasło. Po zatwierdzeniu zmiany użytkownik otrzymuje maila z informacją o dokonanej modyfikacji w ramach serwisowego konta.

W takim przypadku należy kliknąć przycisk zaloguj się znajdujący się w prawym narożniku strony głównej. Następnie wybrać opcję zapomniałem hasła i wpisać w pojawiającym się oknie adres mailowy, na który ma zostać wysłane nowe hasło.

Historia zamówień pozostaje do wglądu bez ograniczeń czasowych. Warunkiem skorzystania z niniejszej opcji jest rejestracja w serwisie salerezerwacje.pl

W celu zabezpieczenia danych osobowych należących do użytkowników portal salerezerwacje.pl wprowadził protokół https, który szyfruje połączenia i wszystkie informacje wprowadzane przez klientów na stronie serwisu.

Reklamacje

Reklamację można złożyć pisemnie drogą mailową, pocztową, za pomocą faksu lub osobiście.

Aby reklamacja mogła być rozpatrzona, niezbędne są następujące dane:
- nazwa firmy składającej reklamację
- imię i nazwisko osoby składającej reklamację
- email osoby kontaktowej w sprawie reklamacji
- numer telefonu osoby kontaktowej w sprawie reklamacji
- datę zamówienia usługi, której dotyczy reklamacja
- numer zamówienia usługi, której dotyczy reklamacja
- opis reklamacji.

Reklamację należy złożyć w ciągu 7 dni od daty zakończenia najmu. Zgłoszenia, które wpłyną po wspomnianym terminie, pozostaną bez rozpoznania, o czym zespół portalu salerezerwacje.pl powiadomi klienta.

Zespół portalu salerezerwacje.pl odpowiada na reklamację w ciągu 48 godzin od chwili jej wpłynięcia. Za datę wpłynięcia reklamacji uważa się dzień otrzymania pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu, poczty tradycyjnej lub termin jej osobistego zgłoszenia.

Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisma elektronicznego lub na życzenie klienta w wersji papierowej. W przypadku drugiej opcji odpowiedź wysyłana jest za pomocą poczty tradycyjnej na wskazany przez klienta adres.

Jeżeli nie udało Ci się odnaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z nami pod adresem:
kontakt@salerezerwacje.pl lub telefonicznie: +48 61 639 75 00.