Każdy organizator konferencji robi wszystko, żeby wydarzenie było świetnie zaplanowane i dopracowane w każdym, najdrobniejszym nawet szczególe. Z tego powodu ostatnie dni przed wydarzeniem to często czas wytężonej pracy na najwyższych obrotach. Sprawia ona, że po zakończeniu eventu chcemy już tylko odpocząć. Tymczasem to nie koniec naszych obowiązków. Jeśli chcemy zostać dobrze zapamiętani musimy poznać feedback użytkowników oraz podsumować całość wydarzenia. Dzięki temu możemy bowiem wiele zyskać. Jak to zrobić?
Każdy organizator imprez doskonale wie, że konstruktywna informacja zwrotna otrzymana od uczestników wydarzenia ma kluczowe znaczenie. Dzięki niej wiemy, jak zostaliśmy odebrani, co udało się zrobić dobrze, a nad czym warto jeszcze popracować. To cenne wskazówki, które ułatwiają nam pracę nad kolejnymi szkoleniami lub konferencjami. Często jednak nie do końca wiemy, w jaki sposób uzyskać feedback. Tymczasem to wcale nie musi być trudne. Przedstawiamy sprawdzone sposoby, które mogą Ci w tym pomóc.
Organizacja eventów to mnóstwo małych i dużych problemów, które realizujemy pod coraz większą presją czasu. Naturalnie skutek naszych działań raz jest lepszy, a raz gorszy, przez cały jednak czas, gdy rozwiązujemy poszczególne zadania towarzyszy nam feedback – ale co to takiego i do czego służy?
Organizowanie konferencji to wyzwanie. Żeby mu sprostać, trzeba spełnić kilka warunków.