Event marketing w Polsce rozwija się dynamicznie. Wszystko za sprawą ogromnych przemian, jakie dokonały się w naszym kraju w ostatnich latach. Nadeszła era wciąż rosnącej konkurencji we wszystkich branżach, a wraz z nią nowe pomysły i sposoby na coraz efektywniejsze zarządzanie marketingowe. Prawdziwym wyzwaniem okazała się umiejętność odpowiadania na stale rosnące wymagania konsumentów oraz nieustannie zmieniającą się sytuację rynkową. Przed tym wyzwaniem musiał jednak stanąć każdy, kto chciał utrzymać lub umocnić swoją pozycję w branży. Ogromne możliwości zaczęto widzieć w event marketingu – jako nowoczesnym i zarazem skutecznym narzędziu komunikacji marketingowej.
W ostatnich latach content marketing cieszy się coraz większym zainteresowaniem firm. Mówią o nim wszyscy i coraz częściej staje się on elementem strategii promocyjnej przedsiębiorstw. Jednak praktyka często pokazuje, że mimo znajomości terminu sama świadomość tego, o co chodzi w content marketingu, jest dość mała. Czym tak naprawdę jest ten nowy trend i dlaczego cieszy się tak wielkim zainteresowaniem?
Jak i dlaczego warto prowadzić live streaming? Jakie są plusy i minusy transmisji na żywo i jak wykorzystać ją jeszcze na długo po evencie? Sprawdź!
Facebook to nie wszystko – zobacz, jak rozreklamować konferencję za pomocą narzędzi online i offline i dlaczego inaczej niż „zwykły” event.
Jak stworzyć informację prasową, by zainteresować nią media? Ile może być w niej reklamy? Jakie są cechy naprawdę dobrej notki prasowej? Zobacz!
Myśląc „media społecznościowe” większość osób mówi aktualnie o Facebooku albo Twitterze. Te dwa najpopularniejsze kanały do kontaktowania się miedzy ludźmi nie są jednak jedynymi, z których warto skorzystać w promocji eventów. Ciekawym rozwiązaniem jest np. Pinterest. Czym się charakteryzuje i jak go używać?
Szukasz różnych sposobów na promocję Twojego eventu? Z pewnością doskonałe efekty może zapewnić dobry materiał video. Ale jak go przygotować, by przykuł uwagę widzów i ściągnął więcej gości? Podpowiadamy!
Nowoczesny marketing to ciągły wyścig w poszukiwaniu nowych pomysłów i sposobów na skuteczne dotarcie do odbiorcy. W walce tej liczy się oczywiście innowacyjność, ale często równie ważna jest zasobność portfela promowanego podmiotu. Nie znaczy to jednak, że mniejsi gracze nie mogą korzystać z pomysłów światowych liderów – zawsze bowiem ostatecznie wszystko zależy od realizacji!
Nawet najlepszy event nie może odbyć się bez jednego elementu – gości! Co więcej, często właśnie liczba obecnych osób zdecyduje o tym, czy event można uznać za udany. Co zrobić, by nasza sala była wypełniona po brzegi? Wystarczy zadbać o odpowiednią promocję! Poznaj 5 sposobów na promocję Twojego eventu!
Dobra foto- lub videorelacja jest niezwykle ważnym elementem każdego wydarzenia. Pozwala ona nie tylko "uchwycić moment" i pozostawić materialny ślad po konferencji, ale także odgrywa ważną rolę praktyczną. Dobre zdjęcia można umieścić potem w relacjach czy sprawozdaniach, warto je także wykorzystać do promocji eventu oraz organizatora. Nic bowiem tak skutecznie nie przekona do naszych umiejętności organizacyjnych, jak dobrze wyglądające materiały wizualne. Zobaczmy, co zadbać, by zdjęcia były idealne?