Organizacja oraz prowadzenie szkoleń nie są zadaniami łatwymi. Wie o tym dobrze każdy, kto choć raz podjął się takiego wyzwania. W trakcie przygotowań oraz szkoleń niejednokrotnie możemy natknąć się na trudne, problematyczne sytuacje. Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na ich uniknięcie. Przedstawiamy porady, które mogą pomóc zorganizować takie szkolenie, które spełni oczekiwania uczestników.
Każdy organizator konferencji robi wszystko, żeby wydarzenie było świetnie zaplanowane i dopracowane w każdym, najdrobniejszym nawet szczególe. Z tego powodu ostatnie dni przed wydarzeniem to często czas wytężonej pracy na najwyższych obrotach. Sprawia ona, że po zakończeniu eventu chcemy już tylko odpocząć. Tymczasem to nie koniec naszych obowiązków. Jeśli chcemy zostać dobrze zapamiętani musimy poznać feedback użytkowników oraz podsumować całość wydarzenia. Dzięki temu możemy bowiem wiele zyskać. Jak to zrobić?
Każdy organizator imprez doskonale wie, że konstruktywna informacja zwrotna otrzymana od uczestników wydarzenia ma kluczowe znaczenie. Dzięki niej wiemy, jak zostaliśmy odebrani, co udało się zrobić dobrze, a nad czym warto jeszcze popracować. To cenne wskazówki, które ułatwiają nam pracę nad kolejnymi szkoleniami lub konferencjami. Często jednak nie do końca wiemy, w jaki sposób uzyskać feedback. Tymczasem to wcale nie musi być trudne. Przedstawiamy sprawdzone sposoby, które mogą Ci w tym pomóc.
Nie da się ukryć, że obecnie w Polsce i na świecie szkolenia stały się codziennością. Coraz więcej firm czy instytucji zdaje sobie sprawę, że wydarzenia tego typu potrafią bardzo pozytywnie wpłynąć na wiele aspektów działalności. Jednak jak zorganizować naprawdę dobre szkolenie? W tym tekście krok po kroku podpowiadamy, jak to zrobić.
Branża eventowa w Polsce rozwija się w błyskawicznym tempie, a wraz z nią rośnie popyt na usługi związane z organizowaniem różnego rodzaju wydarzeń. Rosną też wymagania event managerów, którzy kierując się najmodniejszymi na rynku trendami, stawiają na coraz to bardziej oryginalne rozwiązania
O eventowcach zwykło się mówić, że to ludzie zajmujący się wszystkim. Mają dużo obowiązków na głowie, muszą posiadać wiele różnorodnych kompetencji, zarówno miękkich, jak i twardych, w dodatku pracują dla klientów z różnych branż, w związku z czym muszą umieć zrozumieć i odpowiedzieć na ich potrzeby. W zawodzie event managera liczy się przede wszystkim intuicja i swego rodzaju zmysł, dzięki którym można zaplanować wszystkie, najdrobniejsze nawet elementy wydarzenia. Jak zostać doskonałym event managerem?
Organizacja eventu to bardzo duże wyzwanie dla każdej agencji, przede wszystkim z uwagi na duży nakład pracy, czasochłonność projektu oraz indywidualny charakter każdego z podejmowanych przedsięwzięć. Osoba, która jest odpowiedzialna za strategię tego rodzaju działań, powinna wyróżniać się pomysłowością, skrupulatnością, odpowiedzialnością, szybkością oraz umiejętnością podejmowania decyzji. Praca event managera to przede wszystkim dbałość o detale – nawet te najmniejsze. Jak zorganizować czas przed ważnym eventem? Na jakie aspekty zwracać szczególną uwagę?
Każdy z nas chciałby mieć jak najwięcej za jak najmniej. Zasada ta obowiązuje też na rynku eventowym, na którym z roku na rok jest coraz więcej pieniędzy, jeszcze szybciej rosną jednak oczekiwania klientów względem organizatorów. Wymusza to oczywiście wprowadzanie odpowiednich oszczędności i rozsądne gospodarowanie posiadanymi środkami. Co najlepiej zrobić, by ograniczyć koszty? Podpowiadamy!
Czyli o czym pamiętać i czego unikać, by każdy event był udany. Zobacz, czego czasem nie wystrzegają się nawet doświadczeni event managerowie…
Nie mam na nic czasu! Zdanie to pojawia się w naszych ustach niezwykle często. Często także jest ono pokłosiem nie tyle ilości zadań, co złą organizacją czasu pracy. Jakie elementy powstrzymują nas przed „wyrobieniem się z wszystkim do 16.00” i jak unikać opóźnień czy nadgodzin?