Nie możesz się czasem skupić, a praca się wlecze? Zobacz 8 prostych wskazówek i sposobów na utrzymanie i poprawę koncentracji!
Nie można pracować bez przerwy, to prawda. Ale jak wykorzystać tę przerwę, by wzmocnić produktywność w ciągu dnia, a nie ją osłabić? 4 proste kroki!
Czyli o czym pamiętać i czego unikać, by każdy event był udany. Zobacz, czego czasem nie wystrzegają się nawet doświadczeni event managerowie…
Nie mam na nic czasu! Zdanie to pojawia się w naszych ustach niezwykle często. Często także jest ono pokłosiem nie tyle ilości zadań, co złą organizacją czasu pracy. Jakie elementy powstrzymują nas przed „wyrobieniem się z wszystkim do 16.00” i jak unikać opóźnień czy nadgodzin?
Stres towarzyszy nam przez całe życie. Wynika on z wielu przyczyn i pojawia się w różnych momentach naszego życia. Nierzadko zamienia je w prawdziwą udrękę. Stres potrafi zepsuć każde wystąpienie publiczne, egzamin czy spotkanie z ważnym klientem. Dlatego też niezwykle ważne jest, by nauczyć się radzić sobie z nim w typowych sytuacjach. Jak więc ujarzmić stres?
Udana integracja to niezbędne narzędzie zarządzania w wielu firmach. Początkowo znane jedynie pracownikom wielkich, międzynarodowych korporacji, teraz jest już znane zatrudnionym również w mniejszych przedsiębiorstwach z polskich kapitałem.
Polacy są wciąż jednym z najbardziej zapracowanych narodów w Europie. Statystycznie spędzamy w pracy 42,5 godziny tygodniowo. Teoretycznie mamy więc mnóstwo czasu na realizowanie zadań (ponury żart prowadzącego). Praktyka pokazuje, że wielu z nas jest w wiecznym niedoczasie.
Wśród naszych klientów jest wielu „podróżników”, dla których delegacje służbowe są integralną częścią pracy. Nie są to długie wyjazdy, za to bardzo intensywne. Zdani na transport publiczny i wielokrotne przesiadki muszą zadbać o to, by bagaż był maksymalnie lekki i poręczny. Ci najbardziej doświadczeni mają swoje triki. Jak oni to robią? Pozbieraliśmy dla Was najcenniejsze wskazówki!
Znowu puściły Ci nerwy i masz poczucie winy? Nie martw się, nad negatywnymi emocjami można panować. Podpowiadamy, jak.
Praca zajmuje Ci coraz więcej czasu? Nie możesz przestać myśleć o problemach zawodowych? Coraz częściej spóźniasz się do pracy, by krócej przebywać w firmie, a w niedzielę zamiast odpoczywać, stresujesz się poniedziałkiem? Czas na zmiany.