Organizacja szkoleń i konferencji to zajęcie, które daje wiele satysfakcji. Każdy z nas chce jednak zarabiać realne pieniądze. Dlatego też w pewnym momencie zastanawiamy się nad sprzedażą swoich usług. Niestety, nie zawsze wygląda to tak, jakbyśmy tego chcieli. Klient rezygnuje, każe nam czekać w nieskończoność lub proponuje wynagrodzenie, którego nie jesteśmy w stanie zaakceptować. Co możemy zrobić w takiej sytuacji?
Z relacji świadków wynika, że kiedyś (między innymi w komunizmie w Polsce) było tak, że "człowiek człowiekowi wilkiem". Że petent lub też ktoś na kształt klienta to - mówiąc bardzo brzydko, ale celowo w tym kontekście - "gość, którego trzeba ogolić zanim on ogoli nas".
Każdy z nas chciałby mieć jak najwięcej za jak najmniej. Zasada ta obowiązuje też na rynku eventowym, na którym z roku na rok jest coraz więcej pieniędzy, jeszcze szybciej rosną jednak oczekiwania klientów względem organizatorów. Wymusza to oczywiście wprowadzanie odpowiednich oszczędności i rozsądne gospodarowanie posiadanymi środkami. Co najlepiej zrobić, by ograniczyć koszty? Podpowiadamy!
Mimo że liczba organizowanych konferencji z roku na rok wzrasta, to w dalszym ciągu wiele osób nie docenia ich znaczenia. Co więcej, nierzadko zdarzają się nawet twierdzenia, że udział w tego typu wydarzeniach jest kompletnie niepotrzebnym wydatkiem i stratą czasu. A jak jest naprawdę? Poniżej przedstawiamy 9 powodów, które powinny przekonać Cię, że warto uczestniczyć w konferencjach.
Młodość, naiwność...
Dużo mówi się teraz na temat dynamicznie rosnącej roli silnej marki osobistej w czasach, w których żyjemy. Spójrzmy prawdzie w oczy - o ile nie jesteś geniuszem, który zmienia świat jak np. Elon Musk, to oferujesz produkt/usługi bardzo zbliżone do tego, co serwuje 47 innych dostawców w pobliżu.