Każdy, kto organizuje wydarzenie takie jak szkolenie, konferencja czy spotkanie branżowe, chce, by cieszyło się ono dużym zainteresowaniem. To całkowicie normalne. Aby jednak móc odnieść sukces, musimy zadbać o odpowiednią promocję naszego eventu. W jaki sposób to zrobić? Najlepiej wykorzystując internet oraz rosnącą popularność mediów społecznościowych. Marketing w social media naprawdę działa – trzeba jedynie odpowiednio go prowadzić. Podpowiemy Ci, jak możesz to zrobić.
Każdy organizator konferencji chce, by jego wydarzenie cieszyło się sporą popularnością i dużą frekwencją. Często jednak mamy wątpliwości co do tego, jak powinna wyglądać promocja eventu. Korzystamy z tradycyjnych kanałów komunikacji, które nie zawsze okazują się skuteczne. Warto więc zdać sobie sprawę z faktu, że w dzisiejszych czasach organizacja konferencji nie może obejść się bez użycia social mediów. Wśród nich kluczowy jest LinkedIn. Jak wypromować za jego pomocą konferencję? Sprawdziliśmy to!
Promocja eventów, takich jak konferencje czy szkolenia nie jest sprawą prostą. Dlatego wielu osobom wydaje się, że wszystkie problemy z tym związane da się rozwiązać poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych. Jednak, wbrew pozorom, korzystanie z nich nie jest wcale takie proste. Radzimy więc, co robić, by skutecznie promować swój event w internecie!
Dobra promocja konferencji to jeden z kluczy do jej sukcesu. Działanie to można oprzeć na różnych kanałach przekazu. Jednak reklama w prasie, radiu czy telewizji jest droga i często nie trafia do tych ludzi, do których powinna. Dużo tańszym i często skuteczniejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z promocji w Internecie. Doskonałym narzędziem w tej kwestii jest oczywiście dobrze znany nam Facebook. Jak z niego skorzystać?
Facebook to nie wszystko – zobacz, jak rozreklamować konferencję za pomocą narzędzi online i offline i dlaczego inaczej niż „zwykły” event.
Myśląc „media społecznościowe” większość osób mówi aktualnie o Facebooku albo Twitterze. Te dwa najpopularniejsze kanały do kontaktowania się miedzy ludźmi nie są jednak jedynymi, z których warto skorzystać w promocji eventów. Ciekawym rozwiązaniem jest np. Pinterest. Czym się charakteryzuje i jak go używać?